Op reis naar mezelf

23 oktober 2021 - Breskens, Nederland

Ik wil ontdekken wat de vrijheid om met een camper rond te reizen me spiritueel brengt. Of ik door een dag tegelijk te plannen de dingen kan accepteren zoals ze zich aandienen en los kan komen van mijn eeuwige, onnodige gejaagdheid en zelfopgelegd ’moeten’.

Dus ga ik mijn neus achterna, met uiteindelijk als doel verlichting van mijn klachten door de warmte en de zon in het zuiden. Eerst op mijn dooie gemakje via mooie plekken in Frankrijk in de richting van de Middelandse zee, vervolgens langs de kust naar Montfiascone, Latzio, Italië. Als het rondreizen bevalt, trek ik verder……

1. Els:
    9 juli 2022
    Dit is van je eerste reis....
  2. Catalina:
    10 juli 2022
    Hoi Els, sorry, ik heb iets fout gedaan, maar ben ook aan een nieuwe reis begonnen. Daar heb je ook een mail van gehad, denk ik. Ik stuur je de link van mijn eerste verhaal daarvan via Watssapp
  3. Ine:
    11 juli 2022
    Goeie reis Catalina.
  4. Catalina:
    Dank je Ine!
  5. Catalina:
    11 juli 2022
    Mijn nieuwe verhaal heeft ook een nieuw link en titel: op weg naar mijn kleindochter. Ik zal je de goeie link appen